Sunday 18 December 2011

Im just miss her ;/




Hye, Assalamualaikum.

Just wanna share something story from myheart. what is it ? err -_-

Oke, I now today 19 dis 2011, and Im already 20 years old. repeat again , 20teen kan? ok 20ty.
Happy besday to me, happy besday to me. lalalala...
saya tahu , dah ramai kawan kawan dekat fesbuk , termasuk kawan baik saya Nisa And Suhaila tak lupe wish besday saya. Love love mereka semua    
kalau bole nak hugss soang sorang. 

tapi, err ade juge tapi nye kan mlm ni. Saya nak cakap saya rindukan die, saya rindukan kwn saya Reen rhmn!  Saya harap die tak lupe wish besday saya harini, saya harap sgt Reen ade texting dari awak! saya tunggu. Awak nak tahu sebab ape awak tuh penting bagi saya ? mesti awak tak pernah nak tahu kan, tak pernah ambil tahu kan semua ni ?  ok sekejap, meleleh air mata T.T

sambung.


First, cara kita kenal, cara kita jadi kawan, from stranger become a good fren !
ohsemmmm you know? :D
that time , we share our prob, our secret, our story, our gossip, and blablabla..
without any *pertemuan secara realiti.
Awak tahu kan, adeke org lain buad mcm nih? cerita masalah, rahsia dgn stranger mcm saya tuhh.
Tapi, gerak hati saya. Saya percayakan awak sepenuh hati saya * fuyooo

Awak adalah orang terbaik, kwn terbaik umpama bidadari yg dtg dlm hidup saya masa tuh!!
hem. saya bahagia. u're bright my life. :)

thanks alot, fren! 
saya sayangkan awak mcm adek saya, kakak saya, kawan saya, teman hidup saya. 
u're my special Reen rhmn  


my bidadari :)




No comments:

Post a Comment